מדיניות החזרים
5. החזרות וביטולים:
תהליך ביצוע החזר
1.5 כדי לבצע החזר, כתבו לנו בוואטסאפ. ניתן לפנות לשירות הלקוחות
בוואטסאפ במספר 055-722-8645.
2.5 על הצרכן להחזיר את החבילה למקום בו השירות לקוחות ציין. ברגע שהחבילה תגיע אלינו, אנו נבדוק את תקינותה ותכולתה. במידה וההחזר אושר על ידינו, נבצע החזר עפ״י תקנון האתר.
3.5. בהתאם לחוק הגנת הצרכן בישראל, לאחר שהחבילה מתקבלת אצלנו באופן תקין ושלם אנחנו נותנים זיכוי לאמצעי התשלום בו ביצעת את העסקה ע״ס 95% מסכום העסקה הכולל בהתאם לחוק הגנת הצרכן. בנוסף לכך יגבו עוד 3% עמלת סליקת אשראי למשלמים באשראי וביט.
4.5 היי קומפורט תחזיר בתוך כ-30 ימים מיום קבלת המוצר בחזרה את כספך בניכוי דמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או 100 ₪ הנמוך מביניהם, כקבוע בתקנות (הזמן עד קבלת הכסף באמצעי התשלום, לפעמים יכול להתעכב בשל גורמים חיצוניים ועלול להתעכב עד משך של 30 ימי עסקים).
5.5 עלויות משלוח המוצרים למרכז המשלוחים של האתר יחולו על הרוכש.
6.5 במקרה של החזרת מוצר, על אחריות מזמין המוצר לשלוח את המוצר בחזרה אל מקום בו השירות לקוחות ציין, ולשאת בעלויות השילוח או כל עלות נוספת הנדרשת להחזרת המוצר.
7.5 אם קיבלת מוצר פגום (מוצר שהגיע פגום ולא מוצר שנפגע עקב השימוש בו) –
ניתן להחליף אותו למוצר תקין או להחזיר אותו ולבטל את הקנייה בכמה צעדים פשוטים. בחלק מהמקרים נפתור לך את הבעיה, גם ללא הצורך בהחזרת המוצר. על מנת שנוכל לטפל בנושא ולספק פתרון, נבקש ממך לצרף צילומים שממחישים את הפגמים במוצר עם תיאור של התקלה.
8.5 ניתן לבטל עסקה מכל סיבה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, במידה שתרצו לבטל מוצר לאחר שליחתו, עליכם להמתין לקבלתו ולשלוח אותו בחזרה ישירות אל משרדינו בישראל, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו בוואטספ או במייל (חובה ליצור עמנו קשר בכדי לתאם את ההחזרה).
9.5 החזרת המוצר מתאפשרת בטווח של 14 יום מיום קבלת המוצר בכפוף להוראות החוק להגנת הצרכן.
כפי שמצוין בחוק המלא בקישור המצורף
10.5 בכדי למנוע אי נעימות, נבקש לוודא כי המוצר לא נפגע כתוצאה משימוש וכי לא בוצע בו שימוש מסוג כלשהו (מובהר כי חיבור לחשמל, גז ומים ייחשב לשימוש)
החזרת המוצר באריזתו המקורית, מצביעה על אי עשיית שימוש במוצר (בכפוף לבדיקתנו)
11.5 בעת החזרת המוצר אנא וודאו שהמוצר מוחזר בשלמותו עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר.
הגנה על קנייתכם ממועד ההזמנה ועד שליחת המוצר:
12.5 במידה ונשלחה בקשה לביטול הזמנה, והמוצר טרם נשלח, החברה תבצע זיכוי כספי הכולל דמי ביטול עסקה.
13.5 במידה והמוצר כבר נשלח, יצטרך לחכות הלקוח עד להגעת המוצר, ולהחזירו בהתאם למדיניות החזרת מוצרים.
14.5 פעמים רבות המוצר נשלח, אך מספר מעקבו טרם עודכן במערכת.
על כן, אין לקחת את העובדה שטרם עודכן מספר מעקב כראייה שהמוצר טרם נשלח