שאלות בנושא הזמנות
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?
אפשרויות התשלום הקיימות כרגע הן:
- כרטיס אשראי
- אפל פיי
- גוגל פיי
התשלום באתר מאובטח ע״י התקנים המחמירים ביותר בשוק אשר מגנים על הלקוח ובית העסק בצורה המקסימלית.
ביצעתי הזמנה אך לא קיבלתי אישור או קבלה למייל
אנו שולחים אישור הזמנה מיד לאחר ביצוע ההזמנה. לפעמים האימייל שהוזן הוא לא נכון או שהאימייל שלנו נחת בספאם. אנא בידקו את תיבת הספאם שלכם, ואם לא מצאתם את מייל אישור ההזמנה שילחו לנו הודעה עם השם שהזנתם בהזמנה ונעזור לבדוק למה המייל לא מופיע.
אפשר לבטל את ההזמנה שלי?
ניתן לבטל את ההזמנה אם היא עדיין לא יצאה לדרך. אנא שילחו לנו הודעה ונעשה הכל כדי לעזור.
קיבלתי מוצר לא נכון, מידה לא נכונה, או מוצר פגום
אנחנו מאוד מצטערים על אי הנוחות. הצוות שלנו עובד קשה כדי לשלוח בדיוק את מה שהזמנת, אך לפעמים טעויות קורות. אנא שילחו לנו הודעה עם מספר ההזמנה המקורי ותמונות של המוצרים שקיבלת ונדאג למצוא פתרון.
קיבלתי אישור הזמנה אך מופיעים בו פחות או יותר פריטים ממה שהזמנתי
אין לנו אפשרות להתערב באישורי ההזמנה שנשלחים. כלומר, מה שהוספתם לעגלה וקניתם באתר הוא מה שתקבלו עליו את האישור. אנחנו מבינים שלפעמים קורות טעויות ושוכחים להוריד או להוסיף מוצרים, ולכן נשמח לעמוד לרשותכם ולמצוא פתרון.
למה קיבלתי רק בגד גוף אחד ממבצע 1+1 מתנה שלכם?
אם קיבלת רק בגד גוף אחד, סביר להניח שזה בגלל שרק פריט אחד נוסף להזמנה שלך. מערכת המילוי האוטומטית שלנו מזהה את מבצע 1+1 שלנו על סמך הפריטים הקיימים בסל הקניות בזמן הרכישה. אם יש רק פריט אחד בעגלה, רק פריט אחד יישלח.
למרבה הצער, לא נוכל לשלוח את הפריט השני (בחינם) בנפרד אם הוא לא נכלל בהזמנה המקורית. הצעת ה1+1 שלנו תקפה רק כאשר שני הפריטים מתווספים לסל בזמן הרכישה.
שאלות בנושא משלוחים
מתי אקבל את החבילה שלי?
כמצוין במעמד הרכישה ובמדיניות המשלוחים שלנו, זמני המשלוח הם 5-14 ימי עסקים ( ימי עסקים הם הימים א׳-ה׳, לא כולל סופי שבוע וחגים ) אנא בידקו אם ההזמנה שלכם עדיין במסגרת הזמן הזו. אם פרק הזמן עבר, אנא פנו אלינו עם מספר הזמנה ונשמח מאד לעזור לכם לאתר את החבילה.
לאן המשלוח שלי יגיע?
אם הזמנת לנקודת איסוף - ניתן לבחור את נקודת האיסוף הקרובה אליך מתי שהמשלוח יהיה באיזור שלך ( אסמס יישלח מחברת המשלוחים ) אם הזמנת משלוח עד הבית, אז המשלוח יגיע לכתובת שצוינה במעמד ההזמנה.
למה לא הצלחתי לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה?
לא ניתן לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה מכיוון שלפעמים הנקודות משתנות. כשהמשלוח יגיע לאיזור שלך יישלח למספר הטלפון שציינת אסמס בו ניתן יהיה לבחור את נקודת האיסוף המועדפת בשבילך.
איך אדע שהמשלוח שלי הגיע?
אנו שולחים מיילים ואסמסים המעדכנים על עדכון סטטוס המשלוח, שהוא באיזור שלך, וכשהוא מגיע אלייך או לנקודת האיסוף.
האם אפשר לשנות את ההזמנה שלי?
לפני רכישה סופית, אנא ודאו שכל פרטי ההזמנה שלכם נכונים ואין בסל הקניות פריטים שאין בכוונתכם לרכוש. במידה ושלחת פנייה ביום העסקים בו ביצעת את הרכישה, אנו נשתדל לתקן את הפריטים לפני שההזמנה תשלח. במידה וההזמנה כבר נשלחה, ניתן לבצע החזר של הפריטים לאחר שהחבילה תגיע אלייך.
הזמנתי פעמיים, האם ההזמנות שלי יגיעו ביחד?
אנחנו עובדים מאד קשה כדי להוציא את כל ההזמנות במהירות האפשרית. אם הזמנת את ההזמנה השניה בתוך 24 שעות מביצוע ההזמנה הראשונה, בדרך כלל אנחנו נצליח לאחד את המשלוחים, אך אנחנו לא יכולים להתחייב לכך.
פספסתי את המשלוח עד הבית שלי, מה ניתן לעשות?
שליח עד הבית יספק את המשלוח לכתובת עד פעמיים, במידה שלא יכולת לקבל את המשלוח במסגרת הפעמיים האלו / לא ענית לפלאפון ועוד שלל סיבות אחרות - החבילה תוחזר לחברת המשלוחים ותחוייב בהפצה חוזרת בתשלום. במידה ואין לך אפשרות לקבל את החבילה באותו היום - ניתן להגיד לשליח באיזה יום ובאילו שעות נוח לך לקבל את החבילה.
שמתי בטעות נייד שגוי, מה עושים?
אין בעיה! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את הנייד בהזמנה, כל שיש לעשות הוא לפנות אלינו בוואטסאפ.
שמתי בטעות כתובת שגויה, מה עושים?
אין בעיה! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את הכתובת בהזמנה, כל שיש לעשות הוא לפנות אלינו בוואטסאפ.
שכחתי לאסוף את החבילה מנקודת החלוקה, מה עושים?
אם שכחת לאסוף את החבילה מנקודת האיסוף והחבילה הוחזרה לחברת המשלוחים - יש ליצור איתנו קשר בווצאפ על מנת לתאם הפצה חוזרת בתשלום.
הגעתי לנקודה אך החבילה לא שם, מה עושים?
צרו איתנו קשר בווצאפ ואנחנו נטפל בזה, אין לרגע ממה לדאוג.
שאלות אחרות
אפשר לשלם במזומן לשליח?
כרגע לא ניתן לשלם במזומן לשליח.
תשלום האשראי באתר מאובטח ע"י התקנים המחמירים ביותר בשוק (PCI-DSS LEVEL 1) אשר מגנים על בית העסק והלקוח בצורה המקסימלית מפני חשיפה של נתוני האשראי.
למה לא עונים לי?
לפעמים יש לנו עומס על שירות הלקוחות. אנחנו מבטיחים שנגיע לפניה שלך תוך 24 שעות ונעזור לך בכל נושא.
איך יוצרים אתכם קשר?
יצירת קשר
אנא בידקו האם השאלה שלכם נמצאת למעלה לפני שתפנו לשירות הלקוחות על מנת שלא תצטרכו להמתין לתשובה.
צוות שירות הלקוחות פועל בכל יום עסקים (ללא סופי שבוע וחגים) בימים א׳-ה׳, בשעות הפעילות: 10:00 עד 17:00 עם מענה של עד יום עסקים.
כדי לפנות אלינו מלאו את טופס הפנייה בדף או שלחו לנו פנייה בווצאפ במספר בלחיצה על האייקון ונשמח לסייע.
לא מצאת תשובה בדף השאלות הנפוצות?